KARABAS.CZ zve organizátory akce ke spolupráci
KARABAS.CZ poskytuje tyto služby:
- prodej vstupenek prostřednictvím webu karabas.cz;
- prodej vstupenek prostřednictvím call centra;
- prodej vstupenek prostřednictvím přidružené sítě včetně partnerských stránek;
- organizace systémů kontroly přístupu a podpůrných služeb během akce;
- servis koncertních turné;
- propagace akcí prostřednictvím sociálních sítí KARABAS a prostřednictvím tematických e-mailových zpravodajů.
Web KARABAS.CZ nabízí služby elektronického obchodu a možnost prodeje doplňkových produktů. Stránka je napojena na největší platební systémy.
Reprezentace akce na KARABAS.CZ umožňuje výrazně zvýšit prodej vstupenek a snížit náklady na její propagaci. Veškeré dění na stránkách doprovází podrobné popisy, foto a video materiály, plány, popisy sálů a jejich adresy.
Návštěvník webu si může vybrat události podle žánru, města a data a získávat bonusy. KARABAS přijímá platby kreditními kartami a elektronickými penězi. Kupující si může na webu zakoupit elektronickou vstupenku a sám si ji vytisknout.
Organizace systému kontroly přístupu a podpůrné služby KARABAS pravidelně poskytuje služby pro organizaci systémů kontroly přístupu na akce, které zahrnují: • poskytnutí vybavení a personálu;
• zpracování databází zakoupených vstupenek od jiných provozovatelů vstupenek;
• organizace procesu kontroly vstupenek u vchodu;
• řešení problematických problémů.
Systém práce s KARABAS.CZ
1. Pro zahájení práce (prodej vstupenek) musí Pořadatel Akce uzavřít smlouvu se vstupenkovou službou KARABAS. Smlouva a podmínky výše provize jsou zasílány na vyžádání v reakci na poskytnutí informace o akci.
VAROVÁNÍ! Pořadatelem akce může být pouze právnická osoba.
Po uzavření smlouvy vyplní Pořadatel dotazník, ve kterém uvede podrobné informace o akci, včetně: • kvóty vstupenek (kvóta: počet vstupenek s uvedením ceny a v případě nástupu - řady a sedadla, které se plánují prodávat prostřednictvím provozovatele vstupenek);
• plakát 707x1000 ve formátu .jpg, .psd nebo .tiff a vrstvy bez reklamních log;
• tisková zpráva k webu;
• foto a video materiály, které mohou být zajímavé pro kupující vstupenek, které chce pořadatel použít v sociálních sítích a newsletterech;
• zajímavá fakta o řečnících.
2. Po podpisu smlouvy a poskytnutí informací o akci je tato převedena do systému „FrontManager: Vstupenky“. Organizátor získá přístup k osobnímu účtu, který umožňuje: • zobrazit statistiky prodeje;
• analyzovat a činit operativní rozhodnutí o správě objemu vstupenek;
• vytvářejte elektronické vstupenky nebo pozvánky sami.
Vstupenkový systém „FrontManager: Tickets“ je produktem ukrajinského softwarového vývojáře „FrontManager“ LLC. Společnost "FrontManager" je jediným ukrajinským vývojářem ticketingových systémů certifikovaných TUV NORD pro shodu s normami ISO 9001: 2008 (vývoj a prodej softwaru, poskytování služeb pro jeho použití v režimu "on-line" - služba (model SaaS). K systému jsou připojeny: stránky KARABAS.CZ, stránky banky, vč. call centra, stránky pro distribuci vstupenek, partneři se začíná prodávat prostřednictvím všech prodejních kanálů KARABAS
3. Postup při platbách s Pořadatelem je projednán samostatně
4. V den konání akce se KARABAS.CZ může stát servisním partnerem Pořadatele a organizovat:
• systém kontroly přístupu (organizace na klíč nebo zajištění vybavení);
• služby zákaznické podpory;
• prodej vstupenek na místě.
V případě problémů spolupráce kontaktujte: sale@karabas.pl