KARABAS.CZ zve organizátory akce ke spolupráci

KARABAS.CZ poskytuje tyto služby:

  • prodej vstupenek prostřednictvím webu karabas.cz;
  • prodej vstupenek prostřednictvím call centra;
  • prodej vstupenek prostřednictvím přidružené sítě včetně partnerských stránek;
  • organizace systémů kontroly přístupu a podpůrných služeb během akce;
  • servis koncertních turné;
  • propagace akcí prostřednictvím sociálních sítí KARABAS a prostřednictvím tematických e-mailových zpravodajů.

Web KARABAS.CZ nabízí služby elektronického obchodu a možnost prodeje doplňkových produktů. Stránka je napojena na největší platební systémy.


Reprezentace akce na KARABAS.CZ umožňuje výrazně zvýšit prodej vstupenek a snížit náklady na její propagaci. Veškeré dění na stránkách doprovází podrobné popisy, foto a video materiály, plány, popisy sálů a jejich adresy.

Návštěvník webu si může vybrat události podle žánru, města a data a získávat bonusy. KARABAS přijímá platby kreditními kartami a elektronickými penězi. Kupující si může na webu zakoupit elektronickou vstupenku a sám si ji vytisknout.


Organizace systému kontroly přístupu a podpůrné služby KARABAS pravidelně poskytuje služby pro organizaci systémů kontroly přístupu na akce, které zahrnují: •    poskytnutí vybavení a personálu;


•    zpracování databází zakoupených vstupenek od jiných provozovatelů vstupenek;
•    organizace procesu kontroly vstupenek u vchodu;
•    řešení problematických problémů.

Systém práce s KARABAS.CZ

1. Pro zahájení práce (prodej vstupenek) musí Pořadatel Akce uzavřít smlouvu se vstupenkovou službou KARABAS. Smlouva a podmínky výše provize jsou zasílány na vyžádání v reakci na poskytnutí informace o akci.

VAROVÁNÍ! Pořadatelem akce může být pouze právnická osoba.


Po uzavření smlouvy vyplní Pořadatel dotazník, ve kterém uvede podrobné informace o akci, včetně: • kvóty vstupenek (kvóta: počet vstupenek s uvedením ceny a v případě nástupu - řady a sedadla, které se plánují prodávat prostřednictvím provozovatele vstupenek);
•    plakát 707x1000 ve formátu .jpg, .psd nebo .tiff a vrstvy bez reklamních log;
•    tisková zpráva k webu;
•    foto a video materiály, které mohou být zajímavé pro kupující vstupenek, které chce pořadatel použít v sociálních sítích a newsletterech;
•    zajímavá fakta o řečnících.


2. Po podpisu smlouvy a poskytnutí informací o akci je tato převedena do systému „FrontManager: Vstupenky“. Organizátor získá přístup k osobnímu účtu, který umožňuje: •    zobrazit statistiky prodeje;
•    analyzovat a činit operativní rozhodnutí o správě objemu vstupenek;
•    vytvářejte elektronické vstupenky nebo pozvánky sami.


Vstupenkový systém „FrontManager: Tickets“ je produktem ukrajinského softwarového vývojáře „FrontManager“ LLC. Společnost "FrontManager" je jediným ukrajinským vývojářem ticketingových systémů certifikovaných TUV NORD pro shodu s normami ISO 9001: 2008 (vývoj a prodej softwaru, poskytování služeb pro jeho použití v režimu "on-line" - služba (model SaaS). K systému jsou připojeny: stránky KARABAS.CZ, stránky banky, vč. call centra, stránky pro distribuci vstupenek, partneři se začíná prodávat prostřednictvím všech prodejních kanálů KARABAS

3. Postup při platbách s Pořadatelem je projednán samostatně

4. V den konání akce se KARABAS.CZ může stát servisním partnerem Pořadatele a organizovat:

•  systém kontroly přístupu (organizace na klíč nebo zajištění vybavení);
• služby zákaznické podpory;
• prodej vstupenek na místě.


V případě problémů spolupráce kontaktujte: sale@karabas.pl